Zabudnuté heslo?
Prihlásenie

Samsung: Inovácie digitálnych displejov na ISE 2015

Samsung: Inovácie digitálnych displejov na ISE 2015
Autor:
Roman Mališka
Zverejnené:
19. 2. 2015
Hodnotenie:
Už ste hlasovali.

B2B displeje spoločnosti Samsung sú prispôsobené maloobchodníkom, firmám a pre oblasti pohostinstiev a reštaurácií. Ich základ tvoria tri nové technológie (Outdoor Signage, LED Signage a Video Wall) podporené vylepšenou platformou digitálneho zobrazovania.

Samsung Electronics predstavil na Integrated Systems Europe (ISE) 2015, najväčšej medzinárodnej výstave B2B displejov v Európe, svoje nové podnikové zobrazovacie technológie a riešenia. Sú určené pre využitie v rôznych prostrediach vrátane maloobchodov, kancelárií a hotelov. V rámci témy „Inovácie na vyššiu úroveň“ Samsung prezentoval svoju víziu budúcnosti prostredníctvom inovatívnych produktov, ako sú vonkajšie digitálne pútače, video steny a reklamné LED displeje.

B2B displej

Samsung sa zameriava na integrované a vizuálne zaujímavé zobrazovacie riešenia z komplexného hľadiska. Komerčné displeje zo sérií OMD a OHD SMART Signage, ktoré sú určené pre použitie vo vonkajších a krytých vonkajších priestoroch, dávajú obchodníkom možnosti, aby využívali oznámenia v rôznych podmienkach pomocou jasne viditeľných a energeticky úsporných LED BLU displejov. Samsung predstavil aj inovatívne technológie Video Wall Factory Calibration a Color Expert, ktoré zlepšujú viditeľnosť video steny vďaka pokročilému továrenskému ladeniu, špičkovému hardvéru a nástroju pre užívateľskú kalibráciu.

Spolu s týmito inovatívnymi technológiami Samsung vystavil tiež displej LED Signage s 1,1mm rozstupom pixelov. Spoločne s uhlopriečkou 133 palcov ponúka nepretržité, Wide Quad High Definition (WQHD) rozlíšenie (1,5-krát viac pixelov než Full HD). Nový displej LED Signage je k dispozícii v rôznych veľkostiach a s rôznym rozlíšením, aby uspokojil potreby zákazníkov v oblasti maloobchodu, dopravy a vysielania.

Prezentácia spoločnosti Samsung na ISE:

• Návštevníci mohli sami otestovať flexibilné a univerzálne riešenie SMART Signage spoločnosti Samsung. Pomocou vstavaných prehrávačov vytvorili pôsobivé obchodné oznámenie, ktoré sa ľahšie aktualizuje a kontroluje.

• Prostredníctvom priestorov navrhnutých ako reštaurácia s rýchlym občerstvením a drive-thru Samsung predstavil malé dotykové displeje (DB10-T), malé displeje Power-over-Ethernet (PoE DB10), obrazovky do krytých vonkajších priestorov a ďalšie displeje série Samsung SMART Signage. Zobrazujú položky menu v reálnom čase a neprerušovane prostredníctvom technológií Magic Info S a HD Base-T.

B2B displej

• V priestore upravenom do podoby hotelovej izby mohli návštevníci vyskúšať inovatívne riešenia spoločnosti Samsung pre správu obsahu v miestnostiach a nové riešenie Hospitality Management Solution (HMS) Lynk™ na všetkých nových UHD displejoch. Prostredníctvom vstavaného štvorstupňového procesu UHD upscaling zobrazujú UHD televízory obsah v rozlíšení FHD s konzistentnou čistotou takmer ako v UHD. Diváci tak sledujú výnimočne detailné snímky a dokonalú kvalitu obrazu.

• V modernom konferenčnom priestore Samsung predstavil kompletné interaktívne riešenie určené pre prezentácie: Magic IWB S2 a Magic IWB I2. Spoločne s displejmi SMART Signage demonštrovali hladkú spoluprácu a prezentačné možnosti.

• V ukážkovom pracovnom prostredí si mohli používatelia vychutnať multimediálny či produktový obsah na zakrivených monitoroch Samsung SE790C a SE650C alebo na monitoroch Samsung UE850 a SD850, ktoré vylepšujú obraz. Návštevníci si mohli tiež prezrieť ergonomické monitory Samsung SE650 a SE670, ktoré sú súčasne šetrné k životnému prostrediu, alebo all-in-one technológie a zabezpečené obchodné riešenie Samsung TC241 a nové, biele cloudové monitory Samsung NC241.

B2B displej

(Zdroj: Tlačová správa Samsung)