Zabudnuté heslo?
Prihlásenie

Zo zákulisia Samsungu

Zo zákulisia Samsungu
Autor:
Ľubo Straka
Zverejnené:
25. 4. 2014
Hodnotenie:
Už ste hlasovali.

Ak ste fanúšikmi technológií a zaujíma vás nie len hotový produkt, ale aj cesta, ktorá k jeho vytvoreniu viedla, potom vás môže zaujať nová webová stránka, ktorú Samsung vytvoril. Jej obsah tvorí dizajn produktov Samsung a delí sa na tri hlavné časti.

Nové webové stránky www.design.samsung.com sa rozhodol Samsung venovať svojim produktom a ich vzniku. Dozviete sa z nich informácie o filozofii, ktorou sa riadia dizajnéri pri tvorbe nových samsungáckych produktov. Zobrazujú proces, ktorým sa prepája vzhľad jednotlivých prvkov nových produktov, no dokonca sú tu i diskusie vedúce ku konkrétnym rozhodnutiam stojacim za jednotlivými výrobkami.

Obsah webu sa delí na tri celky ako Product Stories (Príbehy produktov), Meaningful Stories (Užitočné príbehy) a About Us (O nás).
- Príbehy produktov: nájdete tu širokú škálu tém od príbehov o produktoch až po návrhy služieb či používateľskú skúsenosť
- Užitočné príbehy: dedičstvo dizajnu spoločnosti podané cez príbehy o experimentálnom dizajne, o spolupráci s umelcami a o dizajnových akciách, ako veľtrhy Seoul Living DEsign v Kórei a Milano Furniture Fair v Taliansku
- O nás: dozviete sa, čo riadi proces tvorby dizajnu v Samsungu. Patria tu i správy o oceneniach a novinkách z oblasti dizajnu.

Mimochodom, Samsung získal v minulom roku 825 ocenení za dizajn a v posledných 3 rokoch sa mu podarilo dostať na vrchol rebríčka IF. "Dizajn sa stal ústredným prvkom pri rozhodovaní spotrebiteľov o nákupe. Inovácie produktov spoločnosti Samsung sa tak neustále vyvíjajú pre uspokojenie týchto potrieb. Naši zákazníci sú tiež stále viac zvedaví, ako sú naše produkty navrhnuté a kto ich vyrába. Nové webové stránky odhaľujú tieto konštrukčné poznatky a zameriavajú sa hlbšie na to, prečo boli určité rozhodnutia o dizajne urobené. Sme radi, že máme touto cestou príležitosť rozprávať svetu svoje príbehy. Dizajnové webové stránky navyše prehlbujú naše odhodlanie vytvárať a zdieľať dizajn, ktorý je ,inšpirovaný ľuďmi, vytvára budúcnosť' s cieľom, byť zmysluplný," vraví DongHoon Chang, výkonný viceprezident a vedúci tímu Design Strategy. 

Podobné články