Zabudnuté heslo?
Prihlásenie

Dell dokáže predpovedať poruchy zariadení a opraviť ich

Dell dokáže predpovedať poruchy zariadení a opraviť ich
Autor:
Roman Mališka
Zverejnené:
24. 2. 2015
Hodnotenie:
Už ste hlasovali.

Vďaka službe ProSupport Plus pre používateľov koncových zariadení prebieha monitorovanie porúch na zariadení ešte pred tým ako sa stanú. Používatelia tabletov a počítačov značky Dell majú ako jediní možnosť využívať túto pokročilú technickú podporu.

Počet krokov potrebných na odstránenie poruchy sa vďaka tomu zníži o 58 % a telefonovanie s linkou technickej podpory je kratšie až o 84 % v porovnaní s inými značkami.

Služba ProSupport Plus je k dispozícií pre koncových používateľov zariadení Dell a distribútorov v 66 krajinách a v 19-tich jazykoch vrátane slovenčiny. Využíva technológiu Dell SupportAssist, vďaka ktorej prebieha monitorovanie a diagnostika porúch ešte pred tým, ako sa prejavia na tablete alebo počítači. Ich odstránenie je automatické, alebo prebieha na diaľku.

Používatelia majú vďaka tomu k dispozícií najmodernejšiu technickú podporu bez toho, aby boli zaťažovaní riešením problémov. To umožňuje aj firmám, ktoré používajú zariadenia Dell, obmedziť čas na odstraňovanie porúch.

„Podľa našich údajov trávia oddelenia technickej podpory 80 % svojho času odstraňovaním bežných prevádzkových problémov. Ostáva im teda iba pätina času na strategické projekty, ktoré by mohli zvýšiť efektivitu a konkurencieschopnosť,“ Peter Seník, Services Sales Specialist spoločnosti Dell. „Služba ProSupport umožňuje proaktívny monitoring a analýzu problémov, vďaka čomu sa môžu firmy viac sústrediť na lepšie využitie technológií. Dell je lídrom v zákazníckej podpore a ďalej ju vylepšujeme a automatizujeme či už ide o koncové zariadenia alebo dátové centrá.“

Hlavné výhody ProSupport Plus a technológie Dell SupportAssist

• Jediná služba kompletnej technickej podpory, ktorá zahŕňa odstraňovanie porúch spôsobených nehodami, proaktívne monitorovanie a predpovedanie problémov a ich automatické odstraňovanie

• Dell je jediná IT spoločnosť, ktorá poskytuje proaktívne riešenie problémov pre užívateľov svojich zariadení

• Technológia skracuje čas telefonovania s linkou technickej podpory o 84 % a zmenšuje počet krokov na vyriešenie problému o 58 % v porovnaní so zariadeniami iných značiek

• Služba je dostupná v 66 krajinách a v 19-tich jazykoch

• V prípade potreby sú k dispozícií ProSupport technici Dellu a to 24 hodín denne, 7 dní v týždni

• Oddelenia technickej podpory v podnikoch majú k dispozícií tiež samoobslužný portál a mobilnú aplikáciu Dell TechDirect, ktorý im umožňuje sledovať stav vybavenia požiadaviek na technickú podporu Dell a manažment náhradných dielov

• Podpora ProSupport Plus sa vzťahuje na zariadenia Dell Latitude, OptiPlex, Precision, Vostro, XPS, Venue a Chromebook

• Viac informácií na www.dell.com/prosupportplus

(Zdroj: Tlačová správa Dell)

Podobné články