Zabudnuté heslo?
Prihlásenie

Najnovšie stanovisko spoločnosti Samsung v súvislosti s Galaxy Note 7

Najnovšie stanovisko spoločnosti Samsung v súvislosti s Galaxy Note 7
Autor:
Roman Mališka
Zverejnené:
12. 10. 2016
Hodnotenie:
Už ste hlasovali.

Juhokórejská spoločnosť Samsung vydala oficiálne stanovisko v súvislosti s pretrvávajúcim problémom nového smartfónu Galaxy Note 7. Spoločnosť berie akékoľvek prípadné chyby svojich produktov veľmi vážne a po dôkladnom prešetrení situácie s Galaxy Note 7 sa rozhodla zastaviť ich predaj a výmenu.

„V záujme bezpečnosti našich zákazníkov sme zastavili predaj a výmenu telefónov Galaxy Note 7 a zároveň sme sa rozhodli definitívne ukončiť ich výrobu,“ oficiálne stanovisko spoločnosti Samsung.

Smartfóny Galaxy Note 7 sa v ojedinelých prípadoch vyznačovali poruchou na batérii. Samsung preto okamžite reagoval a pozastavil predaj Galaxy Note 7 a umožnil stávajúcim zákazníkom po celom svete výmenu za nové zariadenie. V Európe bolo pritom v priebehu o niečo viac ako dvoch týždňov vymenených až 57 percent smartfónov Galaxy Note 7.

Galaxy Note 7

Prieskum realizovaný naprieč Európou preukázal, že dôvera zákazníkov v značku Samsung zostáva silná. Z prieskumu medzi 5 000 zákazníkmi z Veľkej Británie, Nemecka, Francúzska, Španielska a Talianska vyplýva, že pre väčšinu (61 %) z nich výmena Galaxy Note7 nezmenila ich pohľad na značku Samsung a 15 % z nich dokonca teraz vníma Samsung pozitívnejšie.

Nanešťastie sa aj po výmene v ojedinelých prípadoch ukázalo, že problém pretrváva a preto musel Samsung okamžite pristúpiť k bezpečnostnému kroku a zrušiť predaj aj celú výrobu Galaxy Note 7.