Zabudnuté heslo?
Prihlásenie

Vyhlásenie spoločnosti Samsung k dodávkam Galaxy Note 7

Vyhlásenie spoločnosti Samsung k dodávkam Galaxy Note 7
Autor:
Roman Mališka
Zverejnené:
3. 9. 2016
Hodnotenie:
Už ste hlasovali.

Spoločnosť Samsung sa zaviazala k výrobe produktov tej najvyššej kvality a akúkoľvek správu o prípadných chybách od našich zákazníkov berieme veľmi vážne. V reakcii na hlásené prípady týkajúce sa Galaxy Note7 sme vykonali dôkladné vyšetrovanie a zistili sme poruchy na batérii tohto mobilného zariadenia.

Doteraz k 1. septembru došlo k 35 prípadom, ktoré boli nahlásené po celom svete. V súčasnej dobe vykonávame veľmi starostlivé kontroly s našimi dodávateľmi, aby sme zamedzili ďalšiemu šíreniu chybných batérií naprieč trhom. Keďže je bezpečnosť a spokojnosť zákazníkov našou absolútnou prioritou, pozastavili sme predaj Galaxy Note7.

Zákazníkom, ktorí si Galaxy Note7 už zakúpili, umožníme v nadchádzajúcich týždňoch výmenu. Zákazníci zo Slovenska môžu kontaktovať naše Zákaznícke kontaktné centrum na bezplatnej telefónnej linke 0800 726 786, kde im budú poskytnuté bližšie informácie ako ďalej postupovať a zodpovedané prípadné otázky k nimi zakúpenému modelu Galaxy Note7.

Sme si vedomí, že pre niektorých zákazníkov to môže znamenať isté nepohodlie, avšak pre Samsung je absolútnou prioritou, aby sme na trhu predávali bezchybné produkty tej najvyššej kvality. V spolupráci s našimi partnermi teraz hľadáme také cesty, aby prípadná výmena bola pre našich zákazníkov čo najjednoduchšia a efektívna.

Podobné články