Zabudnuté heslo?
Prihlásenie

Servisná aplikácia Kärcher výrazne pomáha pri poruchách

Autor:
Roman Mališka
Zverejnené:
17. 11. 2015
Hodnotenie:
Už ste hlasovali.

Určite to poznáte, aj ten najdokonalejší stroj sa predsa len raz môže pokaziť, a vy ste bez neho ako bez ruky - okamžite potrebujete servis. Vďaka moderným technológiám sa to dá a Kärcher v tomto smere zapojil mobilnú aplikáciu.

Rýchly prístup k servisným službám. Tak práve na to slúži mobilná aplikácia Kärcher Service App, ktorá je dostupná pre operačné systémy Android ako aj iOS. Slúži na to, aby sa používateľ okamžite skontaktoval so servisom výrobcu, ak by nastal pri niektorom z jeho strojov servisný problém. Používateľovi na to stačí smartfón s fotoaparátom, ktorý dokáže v tomto prípade poslúžiť ako čítačka čiarového kódu na chybnom zariadení. Takto si výrazne zjednoduší servisné hlásenie.

„Vie si toto zariadenie cez výrobný štítok naskenovať priamo do systému, kde sa mu uloží a môže ho používať na viacero servisných hlásení. V prípade, že tento výrobný štítok stroja nemáme, ale vieme o aký stroj sa presne jedná, vieme tam manuálne dopísať tieto údaje. Na základe týchto manuálne dopísaných údajov si tak isto vieme ten stroj vyhľadať a vieme si ho spárovať,“ aplikáciu predstavuje pán Peter Seifert, vedúci servisu, Kärcher Slovakia.

Ak už aplikácia správne identifikovala chybný stroj, je možné k servisnému hláseniu doplniť i multimediálne informácie.

„Aplikácia dokáže v danom okamihu zaslať servisné hlásenie, prípadne odoslať servisné fotky, fotky zariadenia, prípadne krátke video o tom, čo je poškodené alebo čo nefunguje správne na danom zariadení. To je obrovské plus pre servisného technika, ktorý v danom okamihu vidí, že aha, tak toto sa tam udialo, na toto a na toto sa mám pripraviť. Nepríde len tak k stroju a začne zisťovať, že čo je vo veci, môže byť prichystaný.

Používateľ v aplikácii tiež určí, kde sa dané zariadenie nachádza a aplikácia následne v reálnom čase zašle servisné hlásenie na dispečing spoločnosti.

„Dispečer na základe toho, aký máme momentálne stav servisných technikov, ktorí sú voľní, kontaktuje používateľa. Ak používateľ súhlasí s daným termínom alebo nesúhlasí, navrhne iný termín, ktorý nebol navrhnutý v tej samotnej servisnej aplikácii a následne sa dohaduje na výjazde alebo systéme opravy.“

Aj pre skrátenie času doručenia zariadenia na opravu si môže používateľ, pri zasielaní servisného oznámenia, určiť už priamo v aplikácii dva alebo tri vhodné termíny pre vyzdvihnutie stroja.

„K používateľovi prídeme my priamo alebo to zvezieme kuriérom. Málokedy sa stáva, že tento používateľ prinesie zariadenie k nám. Samozrejme dá sa to využiť aj pre domácich spotrebiteľov, kde tak isto môže nahlásiť poruchu zariadenia cez túto aplikáciu,“ vysvetľuje pán Peter Seifert, vedúci servisu, Kärcher Slovakia.

Vďaka mobilnej aplikácii Kärcher Service App sa teda firmám a domácnostiam poriadne uľahčí komunikácia a následný servis zariadení a strojov. Aj preto by sa možno mohla stať inšpiráciou i pre iné spoločnosti, ktoré by mohli takýmto spôsobom zlepšovať služby pre svojich klientov.