IBM prináša online obchodníkom nové schopnosti
- Autor:
- Roman Mališka
- Zverejnené:
- 7. 12. 2015
- Hodnotenie:
- Už ste hlasovali.
Spoločnosť IBM uviedla na trh nové služby, ktoré umožnia online obchodom ľahšie získať informácie o aktuálnych predajoch jednotlivých kategórií a produktov nachádzajúcich sa v ich ponuke. Na základe toho sa potom môžu rýchlo a efektívne rozhodnúť, aké opatrenia prijať, aby sa ich predaj zvýšil.
Vďaka využitiu nových analytických schopností Watson Analytics získajú prevádzkovatelia internetových obchodov okamžite prehľad o správaní zákazníkov a aktuálnej situácii na trhu.
Preferencie a potreby zákazníkov sa neustále menia, nielen s ohľadom na striedanie ročných období, alebo v závislosti od toho, či ide o predvianočné mesiace, alebo letné výpredaje. Vplyv na zmenu správania zákazníkov majú aj zmeny počasia, ceny konkurencie, alebo aj nové, práve vznikajúce trendy v spoločnosti. Zatiaľ čo dopyt po predmetoch dennej spotreby zostáva takmer konštantný, v prípade iných tovarov obchodníci stále robia strategické rozhodnutia najmä na základe intuície a skúseností z minulých rokov. Len malá časť z nich sa pri tvorbe predajnej stratégie ale spolieha na analýzu dát v reálnom čase.
IBM Commerce Insights poskytuje online obchodníkom, produktovým manažérom a marketérom jedinečné informácie o správaní zákazníkov, aktuálnej situácií na trhu a výkonnosti ich prevádzky priamo, ako keby sa ocitli v úlohe zákazníka, ktorý stojí pred výkladom daného obchodu a rozhoduje sa, či si v ňom niečo kúpi.
Obchodníci si kombináciou tohto uceleného pohľadu na vnímanie ich prevádzky zákazníkmi, spolu s analýzou dostupných dát budú môcť veľmi jednoducho vyhodnotiť, ako účinne dokážu odprezentovať svoju ponuku zákazníkom. Budú môcť ľahko zistiť, pri ktorých produktoch je ich predaj nižší ako očakávali. A budú môcť prijať účinné opatrenia, aby dosiahli požadovaný predaj a získali lojálnych zákazníkov.
Viac informácií nájdete tu.
(Zdroj: Tlačová správa IBM)