Volvo ponúka virtuálnu prehliadku svojho nového SUV
- Autor:
- Alžbeta Harry Gavendová
- Zverejnené:
- 14. 11. 2014
- Hodnotenie:
- Už ste hlasovali.
Pred pár mesiacmi ukázala spoločnosť Google svoju papierovú novinku – išlo totiž skutočne o kartónové okuliare s názvom Cardboard, ktoré pomocou smartfónu vytvoria dojem virtuálnej reality. Automobilka Volvo teraz tieto okuliare využila na prezentáciu svojho nového auta.
Google predstavil svoje okuliare Cardboard s virtuálnou realitou na svojej vývojárskej konferencii – a hoci treba povedať, že to veru žiaden Oculus Rift nie je, predsa len by si mohli nájsť svoje uplatnenie. Je to papierová, a teda mimoriadne lacná náhrada drahších kolegov a s prižmúrením oka vytvorí veľmi podobný dojem. Stačí doň vložiť Androidové zariadenie so spustenou aplikáciou, ktorá predelí displej na identické polovice.
Automobilka Volvo si požičala okuliare pre svoje potreby – ponúka vďaka nim virtuálnu prehliadku svojho nového SUVčka XC90. Stačí vložiť dnu smartfón s Volvo-appkou a môžete sa „rozhliadnuť“, čo sa v interiéri auta nachádza. Ide o „Volvo Reality“ a ponúka 360-stupňový výhľad po interiéri vozidla. Aplikácia bude k dispozícii na stiahnutie od 18. novembra.
(Zdroj + foto: The Verge)